Ur min garderob

 
Ojojoj, vilka härliga mobilbilder... Det är lite pinsamt faktiskt. Fula toner, dålig skärpa... Hemskt. Både mobil- och systemkameran ger sjukt dåliga bilder utan dagsljus! Jag tänkte i alla fall visa mina favoritplagg (+ skor) just nu, bara för att jag inte hade något att göra :-)
 
Idag började jag skolan efter ett jullov som gått alldeles för fort. Jag kunde verkligen inte sova inatt och att ta mig ur sängen imorse var ännu svårare. Skolan var faktiskt helt okej med både lärarlösa lektioner och en håltimme så en sväng på stan med Matilda blev det också. Trevligt! 
 
Efter att ha cyklat hem från Duveholm i regn och slask så gick jag ner på stan ännu en gång för att träffa en nyklippt David som jag skulle fika med. Väldigt miiisigt. Kladdkakorna på Coffee & Lounge är ju helt gudomliga! David köpte dock en korv efteråt (så ni vet), då han är lite beroende av french hot dogs. Nu vet ni det också.
 
Nej, nu ska jag plugga lite innan jag lägger mig, godnaaatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0