No more excuses

Idag bestämde jag mig för en härlig sak. Eller jag har bestämt detta länge, men aldrig varit bestämd. Nu är jag i alla fall det! (Det är ju lätt att säga när jag ligger hemma och är sjuk.) Yes, jag mådde dåligt redan igår men tvingade mig själv att gå till skolan imorse för att inte missa någonting, kroppen sa dock ifrån snabbt och jag cyklade hem igen.
 
Från det ena till det andra! Så fort jag blir frisk ska jag äntligen förlänga mitt gymkort. Det gick ut i slutet av juli och sedan kom jobb emellan så nu är det på tiden att ta upp träningen igen! Det jag bestämde mig för idag är att verkligen ta träningen på största allvar nu. Jag ska köra ofta och regelbundet på gymet, men framför allt ska jag vara noga med kosten och sömnen som också är viktiga delar för att nå sitt mål. Nu jäklar! Och jag menar självklart inte att jag endast är ute efter en slimmad kropp, utan också bättre kondition och sömn. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0