7 maj

Hej, hej! Det var ju ett tag sen jag skrev så jag tyckte det var på tiden, haha. Jag har i alla fall haft det bra på sistone; trevlig valborg och andra roliga dagar med världens bästa vänner och världens bästa pojkvän. Vädret har dessutom (till största del) varit underbart så jag har faktiskt hunnit få lite färg, oh yes! Skolan har dessvärre varit lite sådär och jag har aldrig någonsin längtat efter sommarlov lika mycket som jag gör nu. Jag är så sjukt taggad! Och sjukt trött på skolan. Hur som helst! Jag har haft en mysig helg som spenderades i Norrköping hos syster, på invigningen av Lokstallarna med fina vänner och igår hade jag och David fjorton månader ♥ Tiden går verkligen fort och på fredag fyller David arton år också. Gaaalet.

Nu ska jag försöka koncentrera mig på matten, men det är svårt när det enda jag tänker på är det fina vädret utanför som får mig att längta till när jag och tjejerna drar till Stockholm nästa vecka för att shoppa en massa fint till sommaren. Vi har min brors lägenhet för oss själva att sova i också så vi har både stan och Måns Zelmerlöw precis utanför dörren, haha! Det kommer bli awesome, flickor! LÄNGTAR.

Nej, nu ska jag sluta att drömma mig bort! Jag har flera lektioner kvar innan jag får tänka på en massa annat men som tur är ska jag till David sen - en bra räddning på en sjukt jobbig måndag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0