Weekend

Hej på er! Helgen började för mig, som för alla andra, redan i onsdags så jag har hunnit med en del och åh vad jag har njutit. Nu taggar vi sommarlooov! Bortsett från att jag inte har hunnit träffa David så mycket så har jag haft det jättebra med tjejerna i Stockholm där vi shoppade, överraskade Klara med en sväng till Grönan och så sov hos min bror som inte var hemma. Sjukt kul hade vi! Grannen Måns Zelmerlöw såg vi dock inte till, haha. Jag köpte tyvärr inte så mycket men en snygg bikini, shorts, t-shirt, nagellack och smink fick det bli i alla fall. Det här får vi göra om i sommar, flickor, och då med Cassandra också!
 
Efter Stockholmsresan så var jag med Cassandra, Matilda och Marcus var också med en stund. Alltid lika trevligt! I går fick jag äntligen träffa David efter flera dagars väntan så många pussar och kramar blev det innan vi cyklade till Värmbol och tittade på när hans bror spelade fotboll. På kvällen bakade vi brownies och sådär, åh så gott.
 
Nej, nu ska jag genomlida sista lektionen för dagen, nämligen franska. Usch! Skönt att ännu en måndag snart är över. Den här dagen har ju inte varit den bästa för mig om man säger så.
 
 
 
Trackback
RSS 2.0