14 maj

Give it to me baby, aha-aha!

Hello! Då var det måndag igen, shiiit vad fort tiden går! Men jag klagar inte alls, utan har påbörjat nedräkningen till skolavslutningen (framför allt), men också till "långhelgen" som börjar på torsdag. Inte helt fel alltså! Hur som helst, min helg har i alla fall varit jättebra. I fredags sov jag hos min David som blev arton bast så en hel del mat och fika fick det bli! I lördagskväll var jag och tjejerna hos Cassandra och vi beställde pizza, pratade om en hel del och hade det så trevligt så! I går slutligen så låg jag ute på balkongen och solade innan jag åkte till David och var där en stund innan ett välbehövligt kvällspass på gymmet fick avsluta min helg. Nödvändigt inlägg måste jag ju säga! Menmen, nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vilken snygg bikini!! Varifrån? :)

2012-05-19 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0