Onsdag

Hejhej, bloggen. Ligger utslagen i soffan och softar framför The big bang theory. TRÖTT. Känner mig sjukt slö
sen gympasset förut, det märks verkligen att jag inte har varit där på några dagar. Nu ska jag nog påbörja
en engelsk bokrecension (igen) och bortsett från det är jag i stort sett pluggfri, så jag ska bara ta det lugnt
hela kvällen. Måla naglarna kanske, haha. Det är avkopplande! Jag är så himla dålig på att slappna av och är
ofta stressad så en lugn kväll skadar ju inte faktiskt.

Hade förresten en mysig kväll hos en mysig pojkvän i går! Vi åt i Stadsparken, hyrde film och åt choklad.
Så typiskt oss på något sätt, haha. Jag gillar ju att ge paket så av mig fick David en säsong av Chuck -
som vanligt alltså, haha. Han har fått fyra stycken så det börjar ju bli lite tradition, hah.

I morgon efter skolan ska jag klippa mig... Jag vill inteee! Det måste göras dock, så slitet som håret är.
Jag har aldrig gått från frisören och varit nöjd. De vet verkligen inte vad 1-2 cm betyder.
Jag ska också lämna in mitt CV på ett ställe, kan ju låta det vara hemligt tills jag får reda på om jag
får jobbet eller inte ;) På kvällen drar jag, Klara, Matilda & Marcus på Söders musikal! Det ska bli kul att se,
trots att den inte lär slå förra årets, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0