Sunny Sunday


Hej, hej! Det får bli ännu en kort "helgsammanfattning", jag har verkligen no inspiration at all för tillfället. Antagligen för att jag alltid känner mig så tom på söndagar. Rastlös om inte annat!

Fredagskvällen spenderades först hos David innan vi gick till Marcus för att fira hans födelsedag i efterskott tillsammans med Klara & Matilda. Det var så trevligt så! När jag och David kom hem tittade vi på Chuck och kom på att jag kunde följa med honom och hans kompisar till Linköping dagen efter och så blev det.

Så jag klev upp klockan åtta, lite halvdöd, för att duscha och göra mig i ordning innan hans kompisar kom och hämtade oss (jag vill också ha körkooort). Vi åkte till NetOnNet, in till stan och ut till Ikanohuset så det blev många och trevliga bilturer med bra musik och sådär. Åt på Ikea gjorde vi också, mmmmh. Asnice dag! När jag kom hem åt jag, mamma och hennes kompis på Harry's och det var också hur gott som helst. Jag skulle kunna leva på vitlöksbröden där, haha. Kvällen avslutades med mina tjejer hos Cassandra!

I dag tog jag en promenad i det fina vädret med Kent i hörlurarna (tyckte albumet En plats i solen passade perfekt idag, åh underbara låtar) gick förbi David för att hämta något jag hade glömt och så blev vi sittandes på hans trapp ett tag. Det kändes verkligen som sommar! Så himla skönt. Nu däremot ska jag fortsätta att ta tag i plugghögen innan jag och Klara sticker och biffar till oss på gymmet. En helt okej söndag ändå. Tror det blir en helt okej måndag också, jag ska till David efter skolan och det säger allt ♥ Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0