Nobody said it was easy

Herregud. Jag är så sjukt nervös. Och taggad. I morgon efter skolan ska jag på en anställningsintervju i grupp och jag har aldrig varit på en anställningsintervju överhuvudtaget och konkurrensen i morgon är dessutom stenhård. Ååååh, bara att hoppas på det bästa. Jag vill verkligen ha det här jobbet!

I dag har jag inte gjort så mycket mer än fundera kring morgondagen. Efter skolan stack jag med Klara till gymmet och tog sedan tag i privatjuridiken. Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga just nu. Känslorna blandas hejvilt, delvis nervositeten för i morgon men också något annat. Något känns bara så oerhört fel. Nej, jag behöver verkligen lägga mig och försöka sova, sluta tänka på det. Det är inte lätt när man inte vet vad man vill. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ebba

Gaaaah också sjukt nervös!! Men det går bra!! :D

2012-03-20 @ 22:24:37
URL: http://ebbastahl.blogg.se/
Postat av: agnes

vad är det för jobb ? :D du får det säkert !

2012-03-22 @ 18:59:21
Postat av: Louise

Agnes, jag har sökt på McDonald's och jag hoppas verkligen att jag får det :D

2012-03-26 @ 13:14:07
URL: http://louisejonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0