13 mars

Back in school! Känns extra tråkigt nu när vädret är så fint... Man vill bara sitta ute i solen och inte framför datorn i ett instängt klassrum. Men, men! Kan faktiskt inte klaga ändå när jag bara går i skolan fyra dagar den här veckan, sen är det helg igen ♥ Haha, att tagga helg är det enda jag gör i den här bloggen, känns det som. Men vad tusan, finns det något bättre än att ta helg efter en intensiv vecka? Tveeeksamt alltså.

På tal om helg kan jag säga att min har varit ytterst trevlig as usual! I fredags sov jag hos David och i lördags var jag duktig och städade lägenheten innan mina tjejer kom över. Vi lagade tacos och sedan kom Marcus och tittade på Melodfestivalen med oss. Rätt låt vann ju, helt klart! I söndags satt jag ute på balkongen och läste ut min bok som jag sedan skulle skriva recension om. Jag satt flera timmar i sträck och skrev, sjukt jobbigt var det! När jag äntligen var klar begav jag mig till David och skulle från början inte sova där men vi båda råkade somna och vaknade mitt i natten och då orkade jag knappast åka hem, haha.

Igår tog jag ett efterlängtat gympass och idag blir det ett till. Så himla skönt! Ska passa på att träna massor den här veckan när jag knappt har något plugg att göra. Gymmet gör en både pigg och glad! Nu ska jag ha företagsekonomi som är sista lektionen för dagen. Ganska roligt när vi håller på "Linden City" som vi har gjort sen vi började ettan, där klassen har olika företag som tävlar mot varandra, gör affärer, reklam och så vidare. Självklart ligger jag, Klara och Matilda tvåa med de Woul AB, haha. Vi är grymma business women, oh yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0