Måndag

Den här måndagen har faktiskt gått bättre och snabbare än vanligt. Skönt! Däremot har jag sjukt mycket plugg att ta tag i, men det ska nog gå bra tillsammans med browniesen jag bakade nyss. Vill verkligen träna idag också, vilket jag absolut inte hinner men kanske tar en sväng till gymmet ändå, stupid som jag är. Jaja, mår ganska bra ändå måste jag säga. Att få tillbaka en svenskuppgift och en engelskrecension med bra betyg från läraren Anette (känns alltid omöjligt) kan verkligen göra ens dag, haha.

I morgon ska jag uträtta ett ekonomiprov innan jag går hem för dagen och efter det ska jag till my darling för att fira ett år, hihi ♥ Can not believe it. Åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0