4 mars

Hej, mina kära läsare. Hoppas ni har haft en fin helg! Det har jag haft i alla fall. Den har inte varit speciellt annorlunda, men lite mer sol och värme än vanligt har den bjudit på. Mucho nice! I fredags slutade jag och Klara tidigt så vi spenderade hela eftermiddagen på gymmet. SHIT vad jag har träningsvärk i ljumsken idag. Galet, vilken smärta. Hoppas det försvinner till i morgon, då blir det nya tag! På kvällen myste jag, Klara & Matilda med godis och popcorn framför Supersugen. "I am McLovin!", haha. Sjukt rolig film!

I går sov jag lääänge och åh vad det var efterlängtat. Himla skönt! Agerade barnvakt åt mina bröder Oskar & Albin gjorde jag också, så medan Oskar stack på träning, tog jag med Albin till Gottoteket och sedan till Sultans. Glad bror! Efter det åkte jag till min älskade David och vi blev sittandes framför Melodifestivalen och Chuck hela kvällen, haha. I dag tog vi en lång promenad i det fina vädret, det var så mysigt så!

Nu ska jag göra någonting vettigt som att läsa ut min engelskbok, förbereda recensioner, plugga inför ekonomiprov, göra psykologiuppgifter eller varför inte läsa lite privatjuridik? Possibilities are endless. Nej, usch för allt plugg. Den här söndagen får gärna ta slut och måndagen behöver ens inte komma. Jag vill ha tisdag - that'll be a great day ♥ Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0