27 mars

Ligger nedbäddad i sängen efter att ha bytt sängkläder och åh, vad mysigt jag har det. Åh, vad jag tycker allt är mysigt hela tiden, hehe. Fattas bara en David! Gah, är så jäkla trött men jag ska försöka plugga effektivt en timme ändå innan det är sovdags. Två prov ska göras innan veckan är slut så det gäller att ligga i!

Tillbringade min eftermiddag med Klara på gymmet och nu i kväll har jag faktiskt städat lite och tanken kom då som en blixt från klar himmel att jag vill ha en byrå. Jag köpte en vit, "ihålig" hylla på Ikea i höstas för att ha lådor i men den vill jag inte ha längre. Nepp! Jag vill ha en ny... Mamma sa att jag får beställa en sådan om jag vill, men jag har inte riktigt bestämt mig ännu - jag kan ju inte köpa nya möbler varje gång jag ändrar mig, haha.

Jag har den vänstra liggandes ner men vill hellre ha den högra... Vilka problem, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0