18 mars


Söndag igen - ännu en måndag som väntar. Otrrrrroligt skönt alltså. Usch. Om jag inte hade mina bästa vänner Klara och Matilda med mig i klassen vet jag verkligen inte hur jag skulle stå ut. Jag har sån tur som har David i samma korridor också! Den här dagen har i alla fall varit jättebra, trots att det är söndag. Jag vaknade bredvid my darling och vi åt frukost framför tvn innan vi tog en lång promenad i det fina vårvädret. Jag tog honom till en massa ställen här på norr som han aldrig varit vid förut. Det var mysigt!

I fredags drog jag på mig strumpbyxor och en klänning för att fira Emilija som fyllde sjutton år. Det var en jättetrevlig kväll som bjöd på mycket skratt och snack med trevliga personer, god mat och dessert. Tack för det! I går när jag vaknade fick jag finbesök! Jag blev så glad så. Lilla systersonen Ascot var och hälsade på så jag lekte med honom innan han och mamma, som agerade barnvakt, åkte tillbaka till Norrköping. Själv var jag duktig och gjorde en tacopaj och medan den var i ugnen så dammsög jag och fixade. En redig hemmafru kände jag mig som! Sedan kom David hit och åt paj innan vi gottade oss med lite brownies och hade en riktigt awesome kväll!

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0