15 mars

Hejhej! I MORGON ÄR DET FREDAG, MMMH. Underbart. Det kommer nog bli en väldigt rolig fredag hos Emilija som då bjuder på lite festligheter. Aaasnice. På lördag däremot blir det en hel del plugg, träning och så hade jag tänkt att laga en tacopaj åt mig själv, haha, eftersom jag är ensam hemma då. Dock kommer min fina, underbara, älskade David och sover här så han får väl också äta, hoho. Vilken grym helg det kommer bli!

I dag fick jag sluta tidigare för att gå till ögonmottagningen på sjukhuset. Jag har ett stort brytningsfel på vänster öga och min syn är väldigt dålig. Jag har behövt glasögon sedan jag var sju men har nästan aldrig använt det, vilket jag ångrar lite nu. Men, men! Nu har jag gått med på skaffa läsglasögon i alla fall, bara jag hittar några fina bågar. Haha, vi får väl se hur det går, kräsen som jag är.

Just nu väntar jag på mat och efter det ska jag, med Matilda som sällskap, åka och träna i min snygga blåa sportbh som jag köpte igår. Haha, ingen lär ju se den men det är ändå roligare att träna i snygga träningskläder av någon anledning.

Just det, vi fick i uppgift att titta på hus/lägenhetspriser i Sverige på privatjuridiken idag och självklart tittade jag på dyra bostadsrätter i Stockholm. Åh, hittade en massa fina men de kostade ju flera miljoner, hehe. Jag älskar verkligen att titta på hus och inredning! Hittade en söt liten lägenhet som jag gärna skulle flytta till om jag hade pengar - perfekt första lägenhet enligt mig, haha. Hur cozy som helst!

Bilder från hemnet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0