Birthday

Hoho, igår fyllde jag sjutton år! Det känns verkligen konstigt när födelsedagen är slut och man måste vänta ett år innan det är dags igen, haha. Nästa gång blir jag arton år (obviously) och jag kan verkligen inte förstå det! Körkort, krogen... Rösträtt. Vuxen. Oj, oj, oj. 
 
Jag firade min födelsedag i två dagar så det var lite confusing. Dum som jag var öppnade jag två presenter redan i söndags, men de visade sig vara en TV och ett nytt kuddfodral från Lexington så jag blev jätteglad! Igår fikade jag först med pappa och mina bröder på Sultans och sedan kom David, Klara & Matilda hit och fikandet fortsatte innan vi lagade tacos tillsammans. Av Klara fick jag fina nagellack och av David med familj fick jag en jätteskön tröja, en chokladbok och fina muffinsformar så nu ska jag baka en hel del! Matilda har verkligen gett mig tillräckligt nu, jag är så otroligt glad och tacksam! Vi ska ju se Kent för tredje gången på fredag och i augusti blir det en fjärde gång, åååh. Underbar födelsedag i alla fall, thank you guys ♥ Ni får lite halvdana mobilbilder, hehe.
 
Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0