Sunday

Hey y'all. Vilken bra helg jag har haft! I fredags hade jag och mina vänner chillkväll hos mig och inatt sov jag i mitt andra hem - hos my stunning boyfriend.
Vi lagade tacos och tittade på Harry Potter, som vi nu ska se alla filmer av, haha. Mysigt!

Efter lite pluggande ska jag nu ut och gå med mamma. Försöker att promenera ofta fram till dagen då jag får mitt efterlängtade gymkort (kommer vara bästa dagen på länge).

Efter det ska jag krypa ner i sängen och titta på How I met your mother. Kanske tända lite ljus. Jag är på värsta myshumöret och om man är själv så finns det inget bättre än How I met your mother! Det är sjukt bra, trots att man sett nästan alla avsnitt. Så får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0