So happy

Åh, jag har verkligen världens bästa och mest underbara pojkvän. Jag har varit så bekymrad idag för att jag och David inte hinner träffas förrän på torsdag, då vi båda har fullt upp i veckan, men så ikväll när jag tvättat av sminket för en pluggkväll så ringer det på dörren. Utanför står David och jag förstår ingenting. I ena handen har han avsnitt av Chuck och i den andra en Ben & Jerry's. Haha, jag var förvånad ett bra tag och inte minst jäkligt glad - det är jag fortfarande! Sjukt bra överraskning och det här blev lätt den bästa söndagen på länge. Du är bäst, David och jag hade aldrig kunnat vänta ända till torsdag med att ses ♥

Kommentarer
Postat av: Systeryster :)

Naaaw;)

2012-01-22 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0