9 januari

HELLO. Känns som att det har varit lite glest mellan mina inlägg nu på lovet, men det råkar vara så att min datorladdare är trasig av någon mystisk anledning och datorn är självklart död. Inte speciellt nice! Får hoppas att skolan fixar en ny laddare inom kort.

Nu sitter jag och målar naglarna röda och ska fortsätta plugga företagsekonomi och privatjuridik som jag tog paus från förut. Tråkigt att snart behöva välja mellan de inriktningarna i skolan, jag vill liksom läsa både och. Det kommer bli ett svårt val!

Senare ikväll ska jag avsluta lovet med lite Ben & Jerry's framför någon film. Fattas bara en David, sen skulle det vara perfekt.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0