19 januari

Sitter och njuter av att jag plötsligt blev en väldigt populär storasyster. Jag hjälpte nyss Albin att fixa ett spel på mammas iPhone som han har tjatat om så nu är han jätteglad och tycker om mig mer än någonsin. Feels good to be a hero!

Det har varit en ganska nice dag idag. Att blåsa i en docka på hjärt- och lungräddningsprovet var dock inte så mysigt, men att jag sen slutade tidigt var en bra kompensering. Jag har också varit på en lägenhetsvisning men det blev till en stor besvikelse, tyvärr. Den var mörk, konstig, hade hemska tapeter och jag ville liksom bara därifrån, haha... Jag kanske har för höga krav bara. Min drömlägenhet har högt i tak, kritvita väggar, valnötsparkett och ett snyggt kök så det är väl klart att jag blir skeptisk till allt annat. En dag ska jag ha en sådan lägenhet eller ännu hellre ett hus! All these dreams.

Åh, så underbart med fredag imorgon! Jag är verkligen sjukt taggad för helgen, den kommer bli awesome. Fredagskvällen ska spenderas med min fina David och på lördag sticker jag, Klara & Matilda till Norrköping och övernattar hos syster Zandra, Simon & Ascot. Vi har nämligen deras hus för oss själva och det kommer bli hur mysigt som helst! Först blir det en sväng på stan och på kvällen sticker vi ut och äter någonstans innan vi drar tillbaka till huset för att basta och ha det trevligt. NICE.

Nu ska jag, med musik som sällskap, ta en promenad innan jag tar tag i franskan och privatjuridiken. Jag ska vara snäll och spela Wordfeud med mamma också som har blivit galet beroende och hon är så sur för att jag leder överlägset, haha. Ska försöka spöa min älskling också som alltid vinner över mig, fast imorgon ska
jag äga dig på Fifa istället, David. Stenhårt. LOVE U ♥

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0