02:24

Jag kan inte sova, trots att jag är sjukt trött. Det får bli lite bra musik i lurarna istället och tankarna bara väller fram, alldeles för mycket och blandat för att jag ska kunna sova.

Jag tänker på hur mycket jag hatar att sova ensam. På hur mycket jag hatar att skolan börjar på tisdag. Jag tänker på både fina och rent av galna minnen som jag måste le åt. På hur bra vänner jag har. Världens bästa pojkvän. Hur bra jag har det och hur lycklig jag är med dem. Hur olycklig och förstörd jag skulle vara utan dem. Och att det enda jag vill är att de ska vara glada och må bra. Att jag måste sluta oroa mig för saker, intala mig själv att det inte behövs. Jag tänker på hur bra den här sommaren ska bli. Att jag vill se Kent & Coldplay. Göra något spontant och oväntat. Bli överraskad. Och brun. Resa. Funderar på vad man ska göra imorgon och tanken på att det är söndag gör mig inte så taggad.

Skönt att bara skriva av sig lite.
Nu ska jag göra ett nytt försök med sovandet, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0