7 februari


Hejhej! Det var som vanligt mysigt hos David igår! Vi tittade bland annat på Chuck och åt vår sjukt goda
kladdkaka som vi bakade innan. Dock hade vi glömt att bröa formen så vi fick halvt skrapa ut kakan
och det blev bara mos av allt, haha. Men gott var det!

I dag slutade jag tjugo i tolv. Först hade jag svårt att se fördelarna med det och funderade på vad jag
skulle göra resten av dagen, men det ordnade sig snabbt! Jag och Klara laddade inför gymmet med en
hamburgare i skolan (haha), sen stack vi och tränade i två timmar. Skönt!

Jag sover ensam hemma i natt vilket innebär att jag måste ställa mig och laga mat snart innan jag
hungrar ihjäl. Hoppas det finns något ätbart i frysen, annars får jag sticka och handla lite gott.
Eller beställa thaimat kanske... Would be nice! Resten av kvällen kommer bestå av en massa
plugg och så lite film-mys med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0