29 februari

Lille Oliver som var på besök i går.

Hej, hej! Är nyss hemkommen efter att ha tagit en sväng ner på stan i det fina vädret med mamma. Det är så himla skönt ute! Studiebidraget kom ju i dag så jag var på jakt efter en ny mascara men på Åhléns klargjorde personalen tydligt att den jag brukar använda, Lash Stiletto, inte längre finns i sortimentet hos någon affär. Ledsen tjej! Okej. I-landsproblem, I know, men jag älskar verkligen den mascaran och har kört på den hur länge som helst. Till slut köpte jag en annan och självklart hittade jag min gamla mascara på en annan affär lite senare... Mamma ska dock köpa den till mig sen, haha. Då blir jag nöjd! Testade nyss min nya och den var inte bra alls. Med rätt mascara blir mina fransar hur långa som helst och det är ju klart jag vill det! Herregud, jag läste nyss igenom det här stycket och förstår hur patetiskt det låter. Då kan jag lika gärna tillägga att jag inte klarar
mig utan min elektroniska ögonfransböjare. Hehe, det ni.

Jag ska snart äta lite innan jag sticker i väg och tränar. Efter det blir det plugg all night long, usch och fy! I morgon blir det desto bättre, då ska jag till David och vi har pratat om att baka något gott, hoho. Yummie! Vi har ett år nästa tisdag också, galet! Helt galet underbart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0