We are perfect

Chuck & Sarah. I'm addicted, hihi

Hello! Uppdateringen har ju varit lite sådär de senaste dagarna, jag har dock inte haft så mycket att skriva så det har väl inte spelat så stor roll. Det är sjukt skönt med lov i alla fall och hittills har jag bara tagit det lugnt; träffade tjejerna i måndags och så har jag bott hos David sen dess också. Vi har tittat en hel del på Chuck som är hur spännande och bra som helst! Vi får inte nog, haha. I går spelade vi Brainstorm med Anna och Erik och det var så trevligt så. Sällskapsspel är så underskattade! Jag vill köpa massor av såna, det är ju askul, haha.

Jag kom hem för ett bra tag sen och målade naglarna i brist på saker att göra. Mina vänner och jag ses inte i kväll och jag känner mig lite halvslö så jag funderar på att cykla till gymmet, men vädret lockar inte direkt. Jaja, annars får jag lägga mig och titta på lite Sex and the city. En Ben & Jerry's till det skulle ju inte sitta fel............. Nej gud så jag är. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0