Stockholm

Vilken mysig helg jag har haft! I fredags efter gymmet stack jag och mina tjejer till Cassandra och det var mycket trevligt! Vi planerade lite roliga saker som vi förmodligen ska göra under lovet som snart börjar. Härligt!

Igår sov jag väldigt länge och sedan städade jag och bakade jäääättegoda chokladmuffins med chokladbitar i. Tack Klara för receptet, de blev helt gudomliga. Haha. På kvällen kom min älskling hit och vi tittade på Melodifestivalen och tyvärr tog avsnitten av Chuck slut också... Fasiken. Hoppas du kommer gilla min Alla hjärtans dag-present, David! Du vet ju absolut inte vad det är ;)

I morse gick jag upp tidigt för att duscha och fixa mig medan David fick ligga och sova innan vi skulle med tåget till Stockholm. Min brorson Oliver fyller ett år på tisdag men firades idag av hela släkten. Det bjöds på jättegoda cupcakes och smörgåstårta, vilket både jag och David avskyr så vi körde på Pizza Hut istället. Helt okej! Det har varit jättebra idag. Träffade dock inte Måns Zelmerlöw den här gången heller - han bor nämligen granne med min bror, haha. Däremot träffade mina småbröder Sean Banan och tog kort med honom så de är jättelyckliga nu :) Nu ska jag fortsätta plugga lite och sen sova. Jag har fått jätteont i halsen nu ikväll, hoppas det går över.......

David, iloveu ♥

Fick konstigt nog inga bra bilder på födelsedagsbarnet, utan bara på Ascot.
Så sjukt cool han är i jeansskjorta och luggen i en tofs!

Kommentarer
Postat av: Klara de Woul

Du är hemskt välkommen. Verkar som att du haft en bra dag i huvudstaden. Mycket fina bilder du tagit, men saknar dock bilder på födelsedagsbarnet och Sean. Var snäll och åtgärda detta snarast. Tack på förhand.



MVH din kompis.

2012-02-13 @ 10:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0