Sportlov

I skrivande stund känner jag bara FML. Trots att det är lov. I går vid den här tiden jublade jag av glädje
över lovet som äntligen började men nu sitter jag här och skriver en bokrecension på engelska som ska
vara inlämnad i morgon och mitt humör ligger verkligen på 0. Jaja, mitt lov börjar på riktigt när
recensionen är klar.

I går efter skolan gick jag på stan med Klara, Matilda, Cassandra och Agnes i det fina vädret. Det var
mysigt! Jag köpte ingenting men det var kul att bara titta runt lite. På kvällen stack vi till Marcus
och hade det trevligt där. Bra start på lovet!

I kväll ska jag till David och sova där, vilket jag lär göra hela lovet. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta
på men det blir nog roligt som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0