Levi's 501

Suddigt och bra, yes.

Kom hem från gymmet för ett tag sen. Det blev ett kort pass idag, det var liksom som att min kropp
sa ifrån på något sätt. Jag är rädd för att jag börjar åka på en förkylning, det känns som det. Tråkigt!

Blev jätteglad när jag vaknade och såg det fina vädret men när jag skulle cykla iväg förut var det inte
lika skönt som fint. Mina öron frös nästan av. Åh, vad jag längtar till sommaren så man slipper all snö och
kyla. Vill kunna använda shortsen här över också, haha. Love them! Kommer nog bli jättenice till
svarta låga converse och en snygg tröja. Jag orkar inte vänta längre!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sticka iväg to my darling. Det kommer bli en jättemysig kväll
med god mat och säkert Melodifestivalen också, haha. Gillar det inte på något sätt men ändå tittar jag.
Galet.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0