Kärlek

I dag har jag och David varit tillsammans i elva månader och jag kan helt ärligt säga att jag aldrig har
varit lyckligare än vad jag är nu och har varit under den här tiden. The most amazing guy in the world
är min och det finns absolut inget bättre! Det är helt otroligt hur man kan bli så fäst vid någon och hur
någon kan komma att bli en så stor del av en själv och ens liv - att inte få vara med David är något som
jag varken vill eller kan föreställa mig. Precis allt som har med honom att göra, gör mig så himla glad;
bara att se hans namn på mobildisplayen, att somna och vakna tätt intill honom, alla skratt, fina minnen
och så mycket mer. Han är allt. Begreppet kärlek i sig är fint, men något som är finare än så är David
och allt det som han och jag delar. Det är underbart.

Jag älskar dig, världens bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0