Happy

Ligger äntligen i min säng efter en kämpig cykeltur hem från David. Det är verkligen tjockt med snö ute nu! Usch. Men jag surar inte för det, utan är jätteglad över den mysiga kväll jag har haft hos min finis där jag blev överraskad med rosor, choklad och tända ljus. Han som också är vääldigt musikaliskt begåvad har gjort ett stycke på piano till mig som han spelade upp och åh, det var så himla fint! Jag tycker verkligen sånt är jätteromantiskt och jag är väldigt imponerad. Hihi.

Av mig fick han en säsong av Chuck som han önskade sig. Jag har en sån bra taktik när jag köper presenter till David, jag ger honom sånt som även jag kan använda... Haha. Så nu blir det en massa Chuck framöver!

Hur som helst, tack älskling för en fin dag! You're the greatest ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0