30 december

Hej på er! Herregud, snart är 2012 slut. Det har verkligen gått hur fort som helst! Jag har väl haft ett ganska bra år bortsett från all skolstress och det dåliga vädret som sommaren bjöd på. Hoppas att den kommande sommaren slår den andra med hästlängder, annars vet jag inte vad jag gör... Hoppas att 2013 blir bättre över huvud taget. Jag har tre nyårslöften/mål och de är att få finfina betyg, bli mer hälsosam och supersjälvständig. Jag har kommit på att det inte är bra att vara för beroende av människor omkring sig och nu vill jag helt enkelt få mig själv att inse att jag kan klara mig själv om det någon gång skulle behövas. Anyway!
 
Jullovet har varit jätteskönt hittills med en mysig jul och härliga sovmorgnar. Parfym, hårgrejer, kläder och pengar sammanfattar mina julklappar ganska bra. Annars har jag julbakat med Klara, Matilda, Agnes och Cassandra och haft "lilla julafton" med David då vi gav varandra fina paket. Känns lite konstigt att julen är över nu... Under mellandagsrean var jag och tjejerna i Norrköping också och jag fick med mig väldigt fina saker hem!
 
I morse vaknade jag upp med älsklings-David, men jag kunde tyvärr inte ligga kvar så länge för jag skulle med tåget till Stockholm för att fira min bror som är hela trettiotvå år nu. Helt sjukt! När jag kom hem nu ikväll blev jag verkligen överraskad - David som hade legat kvar och sovit när jag och min familj åkte i morse hade gjort hur fint som helst. MItt rum var städat, sängen var perfekt bäddad och på min byrå stod en vas med rosor. Aaah, han är ju för underbar! Jag älskar dig ♥ 
 
I morgon ska jag fixa heeela dagen. Det ska städas, chokladmousse ska fixas, jag ska fixas... Vid fem kommer Matilda hit och jag ska locka både hennes och mitt hår, sedan ska jag dra på mig mitt glittriga fodral och laga mat med fina vänner! Hasselbackspotatis, fläskfilé och pepparsås står på menyn, mums! Kvällen kommer bli skitnice och galen och avslutas med att David sover här. Det blir grymt!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0