31 augusti




ÅÅÅH, älskade fredag. Jag har saknat dig. Efter en halvdan vecka i skolan så är det äntligen mysis-helg och det är så himla skönt! Jag slutade klockan elva idag så jag har bara relaxat hemma, städat och grejat. Lite senare ska jag åka och handla med Klara och Matilda för vi ska laga mat här hos mig ikväll och ha det mysigt. Jag har inte träffat Matilda på hur länge som helst för att hon har legat hemma och varit sjuk, men nu äntligen ska vi ses! Klaris sover här också, vi lär väl kolla på någon badass film och så där. MYS.
 
I morgon ska jag träffa älsklingsdavid och sova hos honom, det känns som att vi inte har setts på evigheter... När sågs vi senast? I går? Alldeles för länge sedan. Hur som helst, supermysig helg blir det i alla fall. Och jag vet att jag överanvänder ordet mysigt :)
 
Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0