4 april

Det är konstigt att man kan ha så många olika känslor på samma gång. Just nu är jag väldigt glad, vilket är jätteskönt men samtidigt känner jag både stress och besvikelse. Confuuusing.

Saker som har gjort mig glad idag:
- jag vaknade bredvid David ♥
- Klara
- fick en till anställningsintervju på samma ställe som sist (lycklig tjej)
- ikväll ska mina träningsskor samt ett silk-serum till håret hämtas ut på posten
- har fixat lite grejs och planerat så att mitt lov kommer bli pretty damn awesome
- och ja, LOV I MORGON
- solen

Saker som har gjort mig mindre glad idag:
- tanken av psykologiprovet i morgon
- tanken av att skriva en engelsktext som ska vara inne i dag
- tanken av att jag antagligen inte hinner träna något i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0