18 april

Köpt i dag.

Det känns ju lite sådär att jag tar närbilder på mina underkläder men vad tusan! Köpte även en svart t-shirt med spets upptill, finfint. Ett sudd samt en doftpenna blev det också, ni vet sådana man alltid hade på mellanstadiet med små uddar man byter ut? Nostalgisk som jag var så köpte jag en sån och kommer skriva ett fett bra nationellt prov med den nästa vecka! Haha, jag känner mig som ett barn igen...

Jätteskön dag i dag - slutade tjugo i elva och då stack jag och tjejerna och åt på McDonald's innan vi tog en sväng på stan. Senare på eftermiddagen blev det ytterligare en sväng, fast med mamma. Nu väntar jag på mat innan jag ska i väg och träna och resten av kvällen kommer bestå av psykologi-plugg. Kul.

Angående min anställningsintervju förra veckan så får jag svar inom en månad. Känns som att det gick bra faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0