12 april


Hey you guys! Här skrivs det ju mycket. Jag har haft en hel del annat för mig på lovet så bloggen har jag inte haft en tanke på måste jag erkänna. Jag har bland annat firat min mamma, varit med en fin David och grillat korv i ett regnigt Vingåker med fina vänner. En trevlig tjejkväll hos Agnes fick det bli också! Jag har dock inte gjort lika mycket på gym- och pluggfronten, tyvärr, men det ska hinnas med de här sista dagarna.

I dag vaknade jag hos David och vi har bara chillaxat hela dagen. Ganska skönt. Nu unnade jag mig precis glass med varma hallon (Eva & Adam-style, haha). Sjukt gott! Ska hoppa in i duschen snart för att sedan träffa mina vänner. Nice! Och, jag kom just på mig själv sitta och "vibrera" med fötterna som en trummis. Nervositeten för i morgon blir bara värre - jag ska på min andra och avgörande anställningsintervju. Åååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0