Torsdag

Åååh, fredag imorgon! Freakin' awesome. Den här veckan har som förutspått gått
fort men jag klagar inte, helg är så underbart. Nu sitter jag och chillar i soffan framför
Scrubs, inte dumt alls! Hela dagen har varit rätt chill med bara tre lektioner. Stavgång
på idrotten och att Matilda satt och smugglade Djungelvrål ur fickan och matade
oss gjorde mattelektionen helt klart värd, haha.

Efter skolan var planen att fortsätta med matten men det sket sig när jag kom på att jag
hade glömt boken i skåpet. Nice! Så jag gjorde lite nytta här hemma istället och dammsög
och gjorde fint, så nu blev mamma glad. Ikväll ska jag faktiskt träna lite! Fixade fram en
sit up-bräda, hantlar, gummiband och någon rullsak så nu jäklaaar.
Nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0