Vad vore jag utan dina andetag

Hejsan! Gud vad jag bara vill gå och sova, känns som en ovärd söndagkväll trots
att det är faktiskt är måndag (vilket är bra, bara fyra skoldagar den här veckan)
Men usch, jag har matte att göra ikväll, inte kul alls enligt mig. Ska nog kompensera
med inpackning i håret och nagelmålning, då blir det garanterat roligare.

Idag vaknade jag upp with my honey by my side, finns absolut inget bättre ♥
Hela gårdagen spenderades också med honom; först en trevlig fika tillsammans
med syster Zandra, hennes man Simon och deras underbara lilla son Ascot
som snart blir två år. Världens sötaste unge, helt klart! Efter det stack vi hem till
Dejvan och möblerade lite i huset och spelade lite Fifa... JAG VANN! Åh, överlycklig
Louise - mindre överlycklig David, haha ♥ Sen begav vi oss hem till mig för att chilla
framför filmen Jägarna med mamma och Johan. Fyfan, säger jag bara. Jag har aldrig
blivit så sjukt förbannad på en film, värsta jag har sett. Den var hemsk, så jäkla hemsk.
På kvällen följde jag med David tillbaka hem i spöregnet och sov där. Stackarn fick punka
halvvägs dit också så vi var lagom blöta när vi kom fram, haha.

Idag agerade David barnvakt och jag hjälpte till. Lekte lite med Adam, vann över
David på Fifa igen.... Riktigt underbart. Vi satt och lekte på IKEAs hemsida också
och försökte designa och inreda Davids rum som ska fixas, det kommer nog bli asmysigt
och riktigt fint! En sväng dit skulle faktiskt inte skada alls, jag har lite saker som behöver
införskaffas till mitt nya rum här. God bless IKEA alltså.

I lördags blev jag upphämtad av Agnes och stack ut till henne med Klara, Matilda och
Cassandra! Riktigt rolig kväll bestående av fyrhjulings-race, jakt på nyfödda kattungar
(sjukt söta), rolig middag, mycket snack och slutligen Cassandras bekännelser om
Justin Bieber, underhållande om något! Haha. Ni är så bra, flickor ♥

Nu när hela Sveriges befolkning sitter bänkade framför Idols slutaudition så ska jag bänka mig
framför matteboken. Eller...? Nej, Idol måste man ju se. Matteboken får sig en omgång senare.
BYEBYE.

Haha, stackars lilla pluttis som blir utsatt sådär. Snygg-David i bakgrunden också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0