You don't know how lovely you are

Hello! Usch vilken dag det har varit. Regnväder när man skulle till skolan, jobbiga lektioner,
ett uppskjutet franskaprov som skulle göras... Ja, usch. Gick aaasdåligt, by the way. Vem fan
kan klockan på franska...?

Nog med klagandet. Negerbollen jag köpte på Sultans efter skolan gjorde mig glad igen i alla
fall, haha. Fika förgyller verkligen livet, no matter what! Men nu ikväll har jag inte gjort
mycket alls; somnade och vaknade lite försent känner jag, så jag lär nog inte kunna somna
sen. Gud så skönt :) Pappa kom hem med lite Donken-käk medan jag pluggade matte och
engelska så lite har jag fått gjort i alla fall. Har bestämt mig för att lära mig every single
word i ordlistan i engelskaboken (haha). Så nu jäklar ska det pluggas framöver.

Morgondagen tror jag blir rätt
soft däremot. Sovmorgon och helt okej lektioner, har jag tur så kanske jag får träffa stackars
flytt-upptagna David efter det, missyoudarling♥ Nu ska jag slänga mig i sängen och hoppas att
det finns något sevärt på tv, CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0