Idag är jag glad

Ja, det är jag faktiskt trots om omständigheterna. Vet inte varför dock, mest över
småsaker tror jag. Till att börja med så försov jag mig en timme imorse (not cool)
och hann ändå. Glad tjej! På idrotten där vi skulle springa hela lektionen var det
till en början asjobbigt men kändes skitskönt efteråt, jag vill verkligen komma
igång med träningen nu!

Något annat som också gjorde mig glad var vanilj-pannacottan som var dagens dessert.
Galet gott! Att få sluta tidigt var inte heller helt fel, jag stack hem och fortsatte direkt
med att göra mig hemmastadd här hos mamma; hängde in kläder och gjorde fint bland
sminket i badrumsskåpet, haha. Mamma kom även hem med en ny mascara till mig,
ännu än en sak att vara glad för :) Nu ska jag nog ta tag i lite plugg men jag sörjer
faktiskt inte för det, det är skönt att få saker avklarade.

Fredag imorgon också! Amaazing. Sovmorgon - skönt. Sen dag - sucks. På kvällen sticker
jag och sover över hos David i nya huset, det kommer bli asnice ♥

Lördagen ska spenderas med mina underbara flickor Klara, Matilda, Agnes och Cassandra.
Längesen så det ska bli askul!

BYYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0