Höst

Kul på samhällskunskapen.


Redan onsdag, say whaat? Allt går så sjukt fort, jag har liksom fastnat i tiden
och blir så förvånad nu när man helt plötsligt ser löv på marken. Jag orkar verkligen
inte med hösten men vintern ser jag faktiskt fram emot! Mysiga middagar och
övernattningar med tjejerna när mörkret och snön ligger utanför fönstret
(vad poetisk jag är), mysiga filmkvällar min fina grabb, tända ljus, julafton
och ja, you name it! Jag är verkligen supertaggad :) Dock har jag fått hot angående
snöbollsattacker, det klarar jag mig faktiskt utan...

Nu sitter jag på samhällskunskapen och försöker lyssna på en analysguide samtidigt som
jag bloggar, det är lite ansträngande. Efter den här lektionen har vi bara engelska innan vi
slutar, a-w-e-s-o-m-e! Sen ska jag hem till mamma och städa och fixa på mitt rum, blev
en liten snabbflytt till henne igår så det blir spännande att se hur det blir framöver.
Ikväll ska jag också till min saknade David, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0