Haha, David då

Hahaha, såg nyss att David har gästbloggat om Kolibrier... Han som sa att han
inte hade skrivit något alls... Busigt. Lite random fakta har dock aldrig skadat!
Min Dejvis kom hem till mig igår, åhvadhanvarsaknad. Kvällsmackor framför
Family Guy och sen filmen Hur många lingon finns det i världen fick det bli då,
mysmysmys. Ganska bra film faktiskt :) Idag stack vi hem till David. Han försökte
lära mig hur man spelar Minecraft och det verkar ju askonstigt, vill man bygga saker
kan man lika gärna spela The Sims, haha. Way better! Men annars har vi bara softat
hela dagen, ganska skönt ändå.
Jag ska snart ut och springa och sedan ta tag i maaassvis med läxor. Usch,
jag börjar redan bli skoltrött. Inte bra alls. Så ser min kväll ut, en helt vanlig
jävla söndag.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0