Ge mig helg!

Nu sitter jag i klassrummet och väntar på att engelskan ska börja, sista lektionen för idag. Nice! Har varit en helt okej dag hittills faktiskt! Jag och mina kompanjoner Klara och Matilda gjorde en presentation på företagsekonomin som jag är riktigt nöjd med, det gick jättebra (tror jag, haha). Efter skolan kommer David♥ till mig och vi ska käka tacos, kolla på Idol och så. Awesome!
Gud vad jag längtar till helgen, på tal om inget. Känns som att det kommer bli skitkul verkligen. På fredag ska jag hänga med mitt fina lilla gäng och på lördag bär det av till Norrköping for some shopping med mina flickor. Härligt! Efter det slaggar jag hos Dejvan, hoho. Jo, det blir nog en jäkligt nice helg, can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0