18:41

Åt nyss en fet kebabpizza.............. Mmh. Längesen. Så jäkla nyttig jag är, tralalala.
Var lite tveksam först men sen bara: fuck it, I'll go and get a fat pizza. That's right,
a fat and juicy one, HELL YEAH. Typ. Ångrar det inte, helt underbart. Howeveeer.

Ganska skön dag idag med endast tre lektioner. Efter skolan blev det en sväng på
stan med Lisa och Matilda och sen ytterligare en sväng med mamma. Hon hade
köpt jättefina sängkläder till mig när hon var i Stockholm men de var i fel färg så
vi stack ner och bytte dem. De är så fina! Så himla mysigt att krypa ner i en
nybäddad säng med fina sängkläder. Bara någon fetish man har sådär.
Köpte även en vanlig grå tröja, blir nog snyggt över min vita skjorta.

Nu sitter jag i soffan och chillar, missing my stunning boyfriend ♥
Mamma fixar med någon ny digitalbox så vi kommer tydligen kunna
hyra film gratis i tre månader framöver... Då vet ni vad jag kommer ha
för mig i vinter! Jag borde ta tag i lite plugg nu, har massor med
skrivuppgifter känns det som. Det blir även en promenad med tjejerna
lite senare, något kul i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0