Tar fram min ambitiösa sida

Jag undrar vart fan värmen har tagit vägen. Helt galet vad kallt det är!
Jag har till och med börjat sova med två duntäcken - inte okej. Överväger
att börja använda dunjackan också inom väldigt kort eller är det för tidigt?
Hur vet man det? Anyway.

Idag är jag duktig. Jag bestämde mig för att ha en riktig pluggdag så en
hel del pluggande står på schemat den här sjukt tråkiga torsdagen.
... Som egentligen skulle kunna bli hur rolig som helst om jag senare
idag följer med mina vänner ut till min saknade Agnes, men tyvärr så
hinner jag inte det. Istället ska jag banka in en jäkla massa franska
i huvudet och så öva inför en redovisning som jag har tillsammans
med Klara och Matilda imorgon. Den handlar om ett samhälle som vi
har "byggt upp" på en öde ö och jag tror det kan bli rätt kul att visa upp det.
Trots att det lätt blir väldigt nervöst när man ska presentera något så är
jag ändå riktigt taggad. Det är roligt att svara på skeptiskt ställda frågor
så länge man har bra motargument.

Nej, nu ska jag göra lite varm choklad och försöka få allting gjort.
Vad ambitiös jag känner mig, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0