Torsdagskväll


Lyckades precis slita mig från boken jag håller på att läsa. Den är bra!
Jag brukar vanligtvis inte läsa böcker men nu vi ska recensera en varsin
bok i skolan så jag är illa tvungen. Katarina von Bredows böcker har jag dock
ingenting emot, har läst flera stycken och alla är lika bra. Just den här
handlar om en 19-årig tjej som har en alkoholiserad mamma och en idiot till
pojkvän som bara ljuger. Blir liksom förbannad när jag läser, haha.

Nog om det. Slutade läsa nu för att göra klart det sista med mina tjejer på
Skype för redovisningen imorgon. Smidigt och bra!
Åh, fredag imorgon! För mig innebär det en underbar sovmorgon till tio
över elva. Helt okej! På kvällen ska jag, Klara och Matilda på middag hos
Emilija med några andra roliga brudar från klassen. Det kommer nog
bli jättetrevligt!

Ska nog lägga mig snart, fortsätta med boken och smsa med min fina älskling
som jag saknar helt galet. Om du ser det här David, så komhitkomhitkomhit, nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0