Tisdag

Ungefär såhär glada är vi för att vi måste vara i skolan idag.


Några lärare är borta och trots att vi gjort klart alla uppgifter inom de ämnena så måste
vi gå till skolan och vara med på lektionerna ändå. ONÖDIGT. Visserligen är det chill
att inte behöva göra så mycket men jag hade såklart hellre legat hemma och sovit just nu.
Dock så börjar privatjuridiken snart och då ska vi se klart på ett avsnitt av Lyxfällan som
vi inte hann se sist. Haha, rätt roligt faktiskt. Dummaste bruden i avsnittet, helt sjukt.
Inte nog med att gå till skolan i "onödan", jag ska klippa mig efter det också. Skjut mig.

Hatar verkligen att klippa mig, får alltid sån panik efteråt. Det känns ju som att man har
skaffat sig en pottfrilla trots att man bara har klippt 2 cm. Hemskt. Ganska välbehövligt dock,
så slitet som mitt hår är. Efter det blir det nog en löprunda och sedan en himla massa matteplugg,
har fetaste matteprovet imorgon. Härligt...
Nu ska vi få höra om krediträtt och så vidare, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0