Testar mobilblogg

Mysig lördag idag, en perfekt start på det efterlängtade höstlovet!

Imorse vaknade jag med min älskling bredvid mig innan jag fick besök av mina storasyskon och deras familjer som kom för att fira min bror som fyllt år. Så kul att ha alla syskon samlade! Senare kom Klara, Matilda och Cassandra och vi myste i min säng med tända ljus (hur det än låter, haha).
Alltid lika trevligt att bara ligga och prata om allt och inget med mina underbara flickor!

Nu befinner vi oss hos Cassandra och chillar i hennes säng istället, haha. Vi ligger och garvar åt lite speciella videos... HAHA.

Imorgon ska jag, Klara och Matilda åka till IKEA och såklart gå i andra affärer också. Nice! Blir lite nya möbler och annat smått och gott som alltid kommer med hem från IKEA...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0