Söndag igen

Ja, usch och fy och fan. Hela veckan går man och taggar helgen och lika fort som
den kommer är den slut. Bedrövligt. Dock har jag som vanligt haft en kanonhelg
och det är ju bra!

Fredag. Inga sura miner, no matter what. Fredag liksom. Underbart.
Franskalektionen som avslutade skoldagen då hade jag faktiskt klarat mig
bra utan men den fick gå ändå. (Trots besvikelsen när det känns som att halva
lektionen har gått och man kollar på klockan... "En timme kvar?! OK, shoot me")
På kvällen blev det en trevlig middag bestående av tacos med Klara, Matilda
och hennes föräldrar. Gott och trevligt som tusan! Så mysigt nu att äta i mörkret
med tända ljus och allt. Höst är helt okej. Sen stack vi till Cassandra som jag inte
hade träffat på jättelänge och haha, riktigt kul hade vi. Dans till dunkande musik
och chatroulette, hilarious!

Igår. Åh nu ska jag sova ut, tänker man, men nej. Det fick jag inte göra.
Det jag saknar med att bo i hus är att inga grannar stör. Nu i lägenheten får
jag stå ut med bankande och oljud dag som natt, alltså kan jag inte sova ut
sådär underbart länge på helgerna. Sucks. Dock så gjorde det inte mig
så mycket just igår, jag gick upp och fick saker gjorda istället. Hjälpte mamma att
städa, tog en långpromenad, handlade och mötte slutligen upp David. På kvällen
hyrde vi Dinner for smucks, så sjukt rolig film!

Idag. Klockan ringde vid nio och jag halvt släpade mig själv in i duschen medan
David låg och sov så gott. Tills jag väckte honom, heheh. Vi skulle iväg på kalas i
Norrköping och fira lilla Ascot som fyller 2 år på onsdag, han är så söt!
Mycket folk, mycket paket, mycket mat och för lite fika (hehe) beskriver nog
kalaset ganska bra. När vi kom hem tittade vi på Knight and day innan David
stack hemåt, tröttis som han var ♥

Nu ska jag måla naglarna och se om det är något kul på tv. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0