Plugga tills jag stupar

Yeah, that's what I'll do tonight. Prov i privatjuridik imorgon och jag förstår
inte ett skit... Härligt! Men provet ska jag fasiken sätta ändå. Ska försöka
göra det bästa utav pluggandet med varm choklad, tända ljus och en fet
belöning till mig själv imorgon efter provet. Vad vet jag inte, I'll figure
something out.

Jag är så himla snäll ibland. Andreas Weise kommer till stan idag och jag
gillar honom inte MEN. Jag har lovat att följa med en supertaggad Matilda
och se honom (vad han nu ska göra) så hon lär vara jätteglad ikväll.
Då är det helt klart värt!

Medan jag väntar på mat så ska jag äga min lillebror som fyller P12:a idag
och hans kompis på Fifa 12! Spelet är awesome, jag är awesome, det blir
inte mer awesome än att jag vinner.

IMORGON ÄR DET FREDAAAG+looov! Har längtat ihjäl mig hela veckan.
Bortsett från provet imorgon kan nog dagen inte bli bättre, den kommer
spenderas med min underbara David och det säger allt. Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0