Oväntat besök

Nyduschad och ensam hemma som jag är så springer jag runt
i lägenheten i underkläder (dansar lite...) Nejdå! Men halvnaken är jag.
Rätt var det är så ringer det på dörren och jag öppnar. Jag möts av:
Oj, hej, hehe! Det är Jehovas vittnen som står utanför min dörr.
Eh... Ja. Jag fick någon katalog av dem innan de gav sig iväg så nu
ska jag läsa om vem som styr världen och var all ondska kommer ifrån.
Fast nä. Det är nog inget för mig!

Istället ska jag göra mig i ordning för att sedan möta mamma. Vi ska kolla
efter lite random saker. Annars blir det en himla massa plugg och sen en
promenad ikväll. Helgen har förövrigt varit awesome! I fredags kom min
kära storebror och sov över. Det gjorde även David♥ så vi alla satt och tittade
på film och åt för mycket godis. Mådde inte bra efter det.
Igår var jag på Harry's
och åt med mamma och Johan. Alltid lika gott där! Efter det stack jag hem till Klara
och var där hela kvällen, riktigt trevligt hade vi. Popcorn, salta pinnar och
American Pie: Band camp, niiiice.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0