Lördag

Åh, det var jättetrevligt hos Emilija igår! Tack för det, tjejer! Trerätters
middag är ju aldrig fel, det var jättegott. Stannade där till väldigt sent,
sen satte vi hos på våra iskalla sadlar och cyklade hemåt. Inte så jäkla
skönt kan jag säga. Jag svängde dock in hos David på vägen hem och
sov där istället, hihi. Mys.

Jag kom nyss hem ifrån honom och ska hoppa in i duschen snart för att
sedan försöka hinna ner på stan innan affärerna stänger. Känner att jag
vill komma ut i det fina vädret och ska nog dessutom handla lite småskit.
Hur jag nu ska lösa det, glömde bankkortet i skolan, hehe. Smart tjej.

Senare idag ska jag tillbaka till David. Det återstår att se vad vi ska hitta
på för kul, han vill tydligen discobowla (hahaha). Random. Får se hur det
blir med det! Själv är jag inte sådär jätteförtjust i bowling bara för att jag
suger på det, hehe.

Nu ska jag skynda mig att göra mig klar, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0