Hej, kort hår.

Hahaha, vilken poooZare. Tog bara någon så att ni ser hur jäkla kort det blev :)

Ser kortare ut på riktigt dock. Aja, jag får stå ut! Blev inte lika illa som sist i alla fall,
tur är väl det. Jag kan inte sluta sniffa i håret som luktar sådär frisör-gott, måste vara
det enda positiva. Att få håret schamponerat åt en hela tiden vore inte så dumt alls
enligt mig. Nu har jag blivit lite taggad på att verkligen ta hand om håret så att det inte
slits lika lätt och jag kan ju börja med att kasta plattången åt fanders,
hur fasiken ska det gå till? Jag kämpar för fullt med bra produkter och värmeskydd
men den där lilla jäkeln förstör allting ändå. Det är nog värt ett försök att vara
utan tången ett tag.

Nu kom mamma hem = matdags och kanske en liten kanelbulle på det... Yummie!
Efter det ska jag ut och röra på mig, hurtig och nyttig som jag är, eheheh.

Sen ska jag som sagt plugga matte så att det ryker om det, ser inte ett dugg
fram emot det... Ikväll hålls också presentationen för nya iPhone, jag är supertaggad!
(haha) Måste verkligen ha den om den nu ens är bra. Det återstår att se!

Imorgon kommer bli en asbra dag för då ska jag träffa min fina David. Underbart!
7 månader på torsdag också, hoho ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0